Menü

19 Aralık 2013

Her Adımda StHerb Bizimle..


 Alanında sayılı markalardan biri olan StHerb göğüs ve cilt bakımımızda her türlü problemi çözmede bize geniş ürün yelpazesiyle yardımcı oluyor.Her kadının günlük hayatında evde rahatlıkla uygulayacağı pratik kullanımıyla sorunları gidermede dünya kadınlarının gözde markası.


 Ne şanslıyım ki bende bu geniş ürün yelpazesinden StHerb Cilt Maskesi'ni deneme imkanı buldum.Benim cildim özellikle kış aylarında benm cildimin özelliklerini taşımaktan çıkıp adeta başka bir kimliğe bürünüyor ve kendisini tanıyamaz oluyorum.Yaz aylarındaki o yumuşak doku yerini yer yer nem dengesizliklerine bırakıp bu da yetmiyormuş gibi matlaşıyor.Yani kısacası cildimle kışın baş etmede güçlük çekiyorum.





 Henüz bir kere kullandığım ürün hakkındaki ilk izlenimlerimi paylaşayım sizlerle.Kullanım şeklini okuduğumda cildinizi temizledikten sonra haftada 2-3 kere olmak koşuluyla bolca maskeyi uygulayıp 15-20 dk. bekletmem ve daha sonrasında temizlemem.Ama en iyi sonuç için tüm gece kalabilir olduğunu öğrendiğim ürünü, cildimi temizleyip yüzüme sürdüm aldım kitabımı elime yarım saat bekletir temizlerim derken sabah gözümü açtım saatin alarmıyla :)Yüzümü temizledim kuruladım aynaya baktığımda o an pek bir fark göremedim ancak dokunduğumdaki yumuşaklık bebek tenine dokunuyor olma hissi epeydir yaşamadığım bir duyguydu ve beni oldukça bahtiyar etti:)Bir gün ara verip tekrar uygulamak için sabırsızlanıyorum doğrusu.Eminim her deneyimimde biraz daha yol katedip kışı daha az hasarla atlatacağım.
Ürün detayları ve diğer faydalanabileceğiniz ürünleri incelemek için buyrun;
                                                                            StHerb
                                                             StHerb Cilt Bakım Maskesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder