Menü

13 Ocak 2014

Chıne Glaze Oje ile Tırnaklarınızda Porselen Işıltısını Yakalayın..



Chıne Glaze fiyatı gereği belki tereddüt edip almaktan geri durduğunuz ojeler arasındadır diye söylüyorum sakın bu çelişkiyi yaşamayın.Tırnaklarımız ellerimizin aynasıdır adeta ve en iyisini hak ediyorlar.Bunu ancak markanın ojesine sahip olup tırnağınızdaki farkı hissedince anlayabilirsiniz.Zira ben bunu çok net hissedenlerdenim.


Tırnağıma uyguladığım Chıne Glaze 70527 Temptation Carnation günlük kullanım için oldukça uygun bir renk.Tırnaklarınızda temiz ve aynı zamanda belli belirsiz bir inci ışıltısı yakalamak istiyorsanız tam da size göre bir renk.Açık renk ojelerde genelde yaşadığım sıkıntı fırça darbelerinin gözle görülür olmasıdır.Temptation Carnation uygularken hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım.Fırça darbesini kapatmak için bir kat daha olmadı bir kat daha derken tabaka halinde tırnaklarla dolaşmak hiç hoşuma gitmiyordu ve bu durumu yaşamadığım için çok mutluyum.Sırf sürerken uzun fırçasının tırnaklarım üzerinde arz-ı endamından keyif aldığım için ikinci katı geçtim üzerinden.Üzerine ilave bir ürün kullanmadım kuruma süresini öğrenmek adına.İki kat sürmüş olmama rağmen kısa bir süre sonra üzerinde çizikler ve darbeler olmayan tırnaklarımı hayran hayran seyrederken buldum kendimi.Sürdüğümden beri sanki dayanıklılık testi yaparmışçasına sürekli suyla temas eden tırnaklarımın uçlarında bir dökülme aşınma gözlemlemedim uçları bozuk ojeli tırnakları görmeye hiç tahammülüm yok hiç ojesiz tırnağı böyle görünen tırnağa yeğlerim.

Uzun lafın kısası şimdilik çok olumlu izlenimlere sahip olduğum ojemle pek iyi geçineceğe benzeriz.Yenilerini koleksiyonuma ilave etmekte pek gecikmeyeceğim belli ki :)

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanınız *-* bayıldım bloğuma beklerım efendım *-*

    YanıtlaSil