Menü

10 Şubat 2014

Essence Get Big Lashes Triple Black Mascara..


 Essence Get Lashes Triple Black Mascara ilk önce fiyatının uygunluğuyla gözüme takılan acabalarımın yoğun olduğu, kullanmakla kullanmamak arası gidip geldiğim ama markanın ismine duyduğum sempatiden dolayı gözardı edemediğim denemekte fayda var dediğim bir üründü.Kullanmakta olduğum mascaramın son yolculuğuna çıkmasıyla sıra geldi ambalaj rengini çok beğendiğim ürünü denemeye.



  Öncelikle belirtmeliyim ki zaten kirpiklerimle ilgili sorunum yok yani öyle çok özel bir mascara kullanmasamda bana yetecek sıklığa ve uzunluğa sahip kendileri.Ama yine de makyajın olmazsa olmazı olduğu için ve var olanı belirgin hale getirdiği için önemli detay benim için.Mascara'da ilk dikkatimi çeken kullanırken diplerine kadar hissettiğim ıslaklık hissi oldu.Belki çoğu insan için bir eksi olabilir ama bana varlığının delili gibi geliyor ve seviyorum bu hissi.Hapşırma yada ani göz reflekslerinde makyajı batırması dışında tabii:)

 Verdiği rengi beğendim oldukça yoğun bir siyah ki ben mascarada siyahı tercih edenlerdenim.Tombik bir fırçaya sahip kirpiklerimi sarıp sarmaladı sanki ama o kadar öyle kaşlarıma kadar upuzun dolgun ve hacimli  gösteren bir mucizeyle karşılaşmadım.Zaten oldukça uygun bir fiyata sahip demiştim ya günlük makyajınızda çok rahat kullanabileceğiniz verdiğim paraya da yazık oldu diye üzülmeyeceğiniz türden bir ürün.Tam da aradığım böyle ortalama bir ürün diyorsanız denemenizde fayda var.Gratis,Rossmann gibi  kozmetik marketlerde çok rahat bulabileceğiniz ürünün satış fiyatı 7-8 Tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder