Menü

17 Şubat 2014

İxora Fantasy Set ile Tanıştım :)




 İxora tam da sevgililer gününde yolladığı şık setiyle yüzümde kocaman bir gülümsemeye neden oldu benim :)Sevgililer günü özel kutusu çok şık bir o kadar albeniliydi..

 İxora Fantasy serisinde bana  yolladıkları  Passion Fantasy dışında Dream Fantasy,Romantic Fantasy,Dark Fantasy,Seductive Fantasy olmak üzere toplamda 5 farklı seçenek mevcut.İsimlere tıklayarak ürünler hakkında daha geniş ve aydınlatıcı açıklamaya sahip olabilirsiniz.

 Açmaya kıyamadığım ama bir o kadar merak ettiğim kutunun içinde Parfüm(50ml),Duş Jeli(150ml),El ve Vücut Losyonu(50ml) vardı.


 Benim normalde Vanilya'ya olan zaafımı biliyormuşçasına Passion Seti yollamış olmaları hoş bir tesadüf oldu gerçekten.Daha ilk sıkışta burnuma gelen o aşina olduğum tatlı koku mest etti beni.Bazı parfümler vardır sıktığınız an rahatsız eder hatta bu durumdan rahatsız olur elinizi kolunuzu sallarsınız uçsun diye ya:) nice  sonra oturur Passion'da  öyle olmadı.İlk püskürtmede hiç o garip hareketleri yapmak zorunda kalmadım.Oldukça kalıcı olduğunu söyleyebilirim sıkmamın üzerinden uzun bir süre geçmiş olmasına rağmen şu an yazarken bile bileğimdeki hoş kokuyu alıyorum.

PASSİON FANTASY 
Koku Ailesi:Floral-Fruity-Vanilya
Koku Notaları:Vanilya,Böğürtlen,Şeftali,Kırmızı Meyveler,Orkide,Amber

 Duş Jeline gelince kokusu parfümün kokusuyla aynı ve bildiğiniz üzere uyumlu duş jeli parfüm ve krem üçlemesini kullandığınız zaman parfümün kalıcılığını çok üst düzeye taşımış oluyorsunuz.Ayrıca içinde kendinden pırıltılar var.Pırıltılar ambalajında hepsi birarada olduğu için çok hoş duruyor vücudunuza uyguladığınızda da çok rahat görüyorsunuz hatta suyla gitmelerini istemiyorsunuz ama ne yazık ki duşumu tamamladığımda o yoğun pırıltılardan tek tük kalmıştı daha yoğun kalsa memnun olurdum:)

FANTASY SERİSİ DUŞ JELLERİ
Parfümünüzle birebir aynı kokuya sahip duş jelinizle parfüm kokunuzun kalıcılığını pekiştirin.Zeytinyağı özleri ile Fantasy duş jelleri duşta kuruyan cildinizi rahatlatır ve besler.

 Özellikle duştan çıktıktan sonra denemek istedim el&vücut kremini çünkü duş sonrası gerçekten normalde kuru olan cildim mevsim kışsa eğer kurak topraklara dönüyor.Bütün vücuduma uyguladığım kremi demiştim ya kuru olan cildim vakum gibi çekti maşaallah.Yine aynı kokuyu burnumda hissetmek harika bir duygu.El ve vücut olarak kullanılabiliyor olması ise benim için ayrı bir artı.

FANTASY SERİSİ KREMLER
Muhteşem kokuları teninizden ayrılmazken,özel içeriği sayesinde besler,nemlendirir ve canlandırır.Tatlı badem yağı ve keratinin etkisini ilk kullanımdan itibaren hissedeceksiniz.


                  Sizlerde İxora ailesinin bu muhteşem yeni serisiyle tanışmak isterseniz incelemeniz için buyrun;

                                                                                 İXORA FANTASY SET

Sevgiyle Kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder