Menü

08 Mart 2014

Günümüz kutlu olsun...


Her ne kadar hepimiz kadına verilen değerin bir gün ile sınırlı kalmayıp her gün kıymetinin bilinmesi gerektiğini savunsak ta özel günler bir başka.En azından kendi adıma bugün kendimi daha bir özel hissediyorum.Ve tüm zorluklarına rağmen iyi ki kadınım diyorum.Öyle ya kadın olmasam rengarenk ojelerim olmayacaktı.Bir yere giderken ne giysem diye dolabın karşısında bakıp güzel bir kombin yarattığımda zafer kazanmışçasına sevinmeyecektim.Giyimlerin yoğun olduğu pazar tezgahlarında bir tişörtün başını avını bekleyen kaplan gibi bekleyip o kadının bırakmasını beklemenin bıraktığı an havada kapmanın zevkini hiç bilemeyecektim.Kuaföre gitmek istediğimde depresyondayım ondan gibi bir bahanem olmayacaktı.Özel bir davette çok sıkıldığım an kendimi dışarıya atmak için makyajımı tazeleyip dönüyorum deyip kaçamayacaktım.Ve en önemlisi Allah'ın bize sunduğu en büyük ayrıcalık olan karnımda bir canlıyı büyütüp dünyaya getirmenin mutluluğunu hiç bilemeyecektim.Örnekler şiddetle çoğaltılabilir:)Eminim yazıyı okurken sizin de aklınıza benzer ayrıcalıklar gelip gülümseyeceksiniz..Gülümsemek demişken sizinle Mehmet Ali Kılınç'ın "Yalnızca Yalnızım"kitabından bir sayfa paylaşmak isterim.Dilerim  tüm hemcinslerimin yüzünde mutluluk gülümsemesi olsun sadece .Günümüz kutlu olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder