Menü

29 Mayıs 2014

Oriflame The ONE Fuchsia Allure !


 Pek çoğunuzun bildiği üzere Oriflame geçtiğimiz aylarda The One makyaj koleksiyonunu piyasaya sürmüş bulunmakta."Her an her yerde güzel" sloganıyla tüketicisiyle buluşan seri denenmeye değer gerçekten.

  Biz bloggerleri serisiyle tanıştıran ve  Oriflame den gelen şık çantanın içindekileri deneyip yorumlamak gerçekten çok zevkli.



Kendi adıma çok şanslı olduğumu düşünüyorum çünkü her bir ürün tam  zevkime hitap eden renklerden oluşmaktaydı.Dolayısıyla sadece denemekle kalmayıp çantamın içinde her daim benimle olacak kendileri.Ojeye zaafım olduğu gerçeğini yakınlarım bilir :)Hediye ürünlerin içinden ilk denediğim şahane bir renge sahip olan Fuchsia Allure oldu.


Tırnaklarımın son zamanlarda yaşadığım vakitsizlik probleminden onca bakımsızlığına rağmen sonuç mükemmele yakındı diyebilirim.Fırçası oldukça kalın olan ojenin tırnakları kavrayışını çok beğendim.Ben iki kat sürdüm ancak ilk katında da istediğim neticeyi almıştım tamamen el alışkanlığı diyelim:)Kuruma özelliğine gelince ki bu en güzel detaydı ben bir elimin parmaklarını bitirip diğerine geçtiğimde kuruma başlamıştı.Sürme işlemi bittiğinde kuruyan elimle Derinim'in bitip tükenmek bilmeyen isteklerine yanıt verebilir haldeydim:)Daha uzun süre kalıcı özelliği özellikle vurgulanan ürünü her gün oje tazeliyor olmama rağmen test amaçlı çıkarmama kararı aldım gerçekten diğer ojelere göre ikinci günün sonunda hala üçüncü günü karşılayacak kadar iyi durumdaydı sadece giyeceğim kıyafetle uyum sağlamayacağı için sildim.
Kalıcılık,sürme kolaylığı,rengin göründüğü gibi tırnakta duruşu sizin için önemliyse denemenizi öneririm.Şu andaki katalog fiyatı indirimde;9.90
Sizlerle paylaştığım ürünü ve diğer ürünleri incelemek için buyrun kataloğa :)
Sevgilerimle...
 
 

2 yorum: