Menü

11 Mayıs 2014

YORULDUM ANNE...


 Anne, bugün ağlamak istiyorum. Anne, bugün susmamak istiyorum… Bugün üzmemek için direndiğim her şeyi anlatmak istiyorum.. Yoranları, yorulduklarımı, sürekli incitmemek için sessiz kalışlarımı, içimi kanatanları, anlatmak isteyipte anlatamadıklarımı anlatmak istiyorum anne..


 Başını okşadıklarımı başımı okşamalarını beklediğimi saklamadan söylemek istiyorum anne.. Seviyorum diyerek haykırdığım dağlara, tepelerle, denizlerle paylaştığım herkesten sevgiyi beklediğimi sana söylemek istiyorum anne… Korkularımı, yalnızlıklarımı, hep güçlü görünmekten yorgunum çok yorgunum, yoruldum diyebilmeyi ne çok istiyorum ne çok istiyorum anne..

 Anne bir oyun oynuyorum hep gülümsediğim, hep verdiğim hep hep paylaştığım herseyiyle başkalarının olan bir oyunu oynuyorum...
Güçlüyüm, ayaktayım demekten, susmaktan, direnmekten güçsüz düştüm anne...


 Yorgunum, bütün duyguları, içimde sakladığım her şeyi, geleceğe ertelediğim rızayı kaybetmemek için yaşadığım herseyden herseyden…

 Bugün sevilmeye ihtiyacım var anne.. Sahip çıkılmaya, savunulmaya, korunmaya bir kedinin ürkekliğinde, kanadı kırık bir serçenin kalp çarpıntısındayım, herkesten ürküyorum anne…


 Kırılmaktan yorgun düşmüşken, kırmaktan korkuyorum anne..
Kalbimin bir yanı hüzünlerle doluyken, diğer yanını hep mutluluk vermeye adadım anne.. Kalbim sızılarla doluyken acıları yok etmekten halsiz düştüm anne…

 İçimdeki acıları sevinçlere dönüştürüp yansıtmaktan yoruldum anne. Kanadım iyileşse de uçsam gitsem, beni alsalar anne, yüklerimi boşaltsalar anne…

 Yine maskelerimi takarak yürümek zorundayım annem… Bütün hüzünleri saklamaktan, yudumladıkça acıları büyümekten yoruldum anne..

 Bildiklerimden, şükürlerimle yoluma devam ederken, yoluma diken, yoluma set çekmelerinden, nimet gördüğüm sıkıntılarla mutluyken mutsuz kılmaya çalışmalarından… 

 Karanlıklarımı aydınlığa çevirmekten, ışık ışık yansımaktan, etrafa iyiliklerle bezeniyor görünmekten, ayakta kalabiliyormuşum edasından, herkesin benden güç almasından, sığınmasından, herkese güç olmaktan yorgunum… 

YORULDUM ANNE VE BÜTÜN YAŞADIKLARIMI SENİ ÜZMEMEK İÇİN SANA DİYEMEMEKTEN DE YORULDUM ANNE !!



Alıntı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder