Menü

01 Temmuz 2014

Missha Real Essential Sheet Mask (Deep Sea Water) Deneyimim :)


Geçtiğimiz günlerde sevgili Yasemin ile düzenlediğimiz etkinlikte bizi hediyeleriyle onurlandıran sponsor firmalarımızdan biriydi MİSSHA ..

İşte bu muhteşem maske ile tanışmam bu vesileyle gerçekleşti.Zaten tüm ürünleri gibi maskelerini de şiddetle merak ediyordum hiç vakit kaybetmeden denemek istedim.Malum hepimizin cildi günlük hayatın yoğun temposuna ayak uydurma aşamasında farkında olmadan yoruluyor yıpranıyor.Akşama kadar kapalı ortamlarda çalışıyor ,bazen fazlaca sigara dumanına maruz kalıyor ,stresli anlar yaşıyor kısacası olumsuz ne varsa karşılaşıyoruz.Hal böyle olunca maskeler en büyük cankurtaran olarak devreye giriyor.




Derin deniz suyu içeren maske hassas cildinizi sakinleştirip yumuşatmaya yarıyor.Maskeyi yüzünüze yerleştirdiğiniz anda hissettirdiği serinlik bile rahatlatmaya yetiyor sanki ,15-20 dakika yüzünüzde kalması öneriliyor.Daha sonra ıslaklığı yüzünüze ve boyun bölgenize yedirip emilimini bekliyorsunuz.Cilde nüfus edişi çok güzel.Varlığı yüzümde hiç bir rahatsızlık hissettirmedi.



Sürem dolduğunda elimle ufak masajlar yaparak iyice yedirdikten sonra ben hafif bir yanma hissettim hatta endişelendim acaba alerjik bir reaksiyon yaşarmıyım diye ama korktuğum olmadı.Kısa bir süre geçip cildim kuruduğunda ipek gibi bolca nemli dinlenmiş bir cilde sahiptim .Tavsiye edilen kullanım sıklığı haftada 2-3 olarak belirtilmiş ama ben nedense haftada bir maske uygulayanlardanım.Missha'nın internet sitesinde sizde kendi cildinize uygun ihtiyaçlarınızı karşılayacak maskeleri rahatlıkla bulabilirsiniz bu konuda ürün yelpazesi geniş ilgilenenler için buyrun linki;

MİSSHA

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder