Menü

13 Temmuz 2014

Moshos Garden Sıcak Havlu Yüz Temizleyici ile Yüzümü Öyle Bir Şımarttım Kiiii :)


Moshos garden bildiğiniz gibi %100 doğal cilt bakım ürünleri üzerinde çalışan hergün kendini yenileyen bizlere daha iyiyi sunmayı hedefleyen bir firma olarak girdi çoğumuzun hayatına.Yasemin ile düzenlediğimiz etkinlikte bizi kırmayarak biraz yoğun çalışarak tabiri caizse dumanı üstünde yetiştirdiler #mgng ürünlerini.Bunlardan bir tanesi Sıcak Havlu Yüz Temizleyici(Hot Cloth Facial Cleanser) idi.
Türkiye de pek benzeri var mı bilmiyorum ama en azından ben denemedim onu biliyorum:)Bu kadar yüz temizleyici kullandım hiç bu kadar arındığımı hissetmedim diyebilirim.Yüzünüzü makyajlı yada makyajsız farketmez temizlerken hem sıcak havlu uygulamasıyla dinlendiriyor hem bakım yapıyorsunuz


Böyle bakıldığında meşakkatli gibi göründü öyle değil mi gözünüze:)Yok aslında hiç öyle değil ben sadece sizlere nasıl kullanıldığını adım adım gösterebilmek adına bir merasime dönüştürdüm toplamda bu uygulama 5 -10 dk nızı ya alır ya almaz.Bu sürede ömür boyu bizi temsil eden yüzümüz için hiç de çok bir süre değil.Ürün size resimde gördüğünüz havluyla geliyor.Bu havluyu sıcak suya bastırıp siz ürünü yüzünüzde gezdirene kadar bekletiyorsunuz.Sıcak havluyu sıkıp elinize sarıp ve dairesel hareketlerle masaj yaparak temizleyorsunuz.Hepsi bu.. O sıcak havlunun verdiği his tıpkı bir cilt bakım merkezine gitmişsiniz de işlem uygulanıyormuş hissiyle aynı.Ben makyajlı ve makyajsız olarak her iki şekilde de denedim ikisinde de sonuç mükemmeldi.Ürünü makyajlı yüzüme de uyguladım bu deneyimimden bir önce.Havlunun son halinine bakınca zaten yüzümde makyaj artığı falan kalıp kalmadığına dair hiç tereddütüm yoktu:) İşlem sonrası cildim bebek cildi gibi yumuşadı ve nemli.Yüzüm çok hafif.Ancak o kadar alışmışım ki kokulu kokulu ürünler kullanmaya bu üründe tek burnumun aradığı biraz kokuydu sanki utanarak söylüyorum:)

Ürün %100 doğal .Kimyasal madde ,sentetik parfüm,koruyucu,paraben,mea,dea,tea,petrol türevleri kısaca doğada kaynağı olmayan hiç bir yabancı madde içermiyor.Her cilt tipi için uygun.
Kakao yağı ,organik sertifikalı balmumu ,organik sertifikalı zeytinyağı ,sarı kantaron,badem yağı ve kayısı çekirdeği yağlarının birleşmesinden oluşmuş bu harika ürün bahsettiğim gibi cildinizi temizlemekle kalmıyor dinlendiriyor,pürüzleri gideriyor.

Ürün fiyatı şu an sitesinde 21 Tl.
Bu ve diğer ürünleri yakından incelemek isterseniz buyrun;

Moshos garden

Sevgilerimle..

5 yorum:

  1. çok güzel bir ürüne benziyor denemeye değer sanırım

    YanıtlaSil
  2. Bende severek kullanıyorum ama ben kakao kokusunu yoğun alıyorum

    YanıtlaSil
  3. üşenmesem de denesem iyi olacak :-))

    YanıtlaSil