Menü

26 Eylül 2014

Bu asetonu sevdim ben !


Rengarenk ojeleri sürmeyi seviyoruz hem bakımlı görünmek hemde ruhtaki kokoşluğu tatmin etmek adına ojeden vazgeçemeyenlerdenim bende.Ah birde onlardan kurtulma derdi olmasa özellikle son zamanlardaki çetrefilli ojeleri çıkarması deli ediyor beni.

Çeşit çeşit asetonlar deniyorum raflarda gördükçe aa budamı yeni bu nasıl kokuyor ki diyerek her seferinde başka markalara meylediyorum.Sabit bir markam yok doğrusu.Bu sefer market alışverişim esnasında rafta Gülşah Aseton üretimi sprey pompalı aseton satın aldım.Pek de memnun kaldım.Muhakkak deneyenleriniz çoktur.Denemeyenlere tavsiyemdir gönül rahatlıığıyla satın alabilirler.


Her seferinde aynı miktarda ölçülü basım özelliğinden dolayı gerektiğinden fazla aseton kullanmamış oluyorsunuz.Ben çoğunlukla parmaklarımın arasından bile akıtırım da :)

Ah bir de şu kapakları hep kapalıdır neyle deleceğimi şaşırırım delmeye üşenip kapağı komple açarım hem de dişimle agzımın içi bir zehir :)Bu aseton sayesinde bu tatsız durumdan da kurtuldum ettimi size tercih sebei 2 :)

Bir de gerçekten yüksek kalitede temizleme özelliğine sahip inatçı ojelerde bile denedim .Bu da sanırım kapak açık kalmıyor ve etken madde uçmyor diye düşünüyorum.

Kokusuna  gelince missler gibi parfüm kokuyor.Üzerine oje sürmek yerine bir süre ellerimi koklamayı tercih ediyorum doğrusu..

Şimdilik aklıma gelenler bunlar bu şeker pembesi aseton hakkında.Piyasada uzun süre kalıcı olması dileğiyle:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder