Menü

16 Ekim 2014

Bioderma Atoderm Mains Cream

Kis geldi malum yine basladi ellerimiz suyu cekilmis portakal gibi olmaya :( Surekli nemlendirme ihtiyaci hisseder oldum ki bu durum da en yakinimdan kremi ayirmama vaktimin geldigini hatirlatti bana.


Bioderma Atoderm mevsimsel yada genel cilt tipinize bagli olarak kuru ve yipranmis ellere sahipseniz shea yagi,gliserin,laminarya iceren formuluyla beslemeye ve onarmaya yardimci bir urun olarak ifade ediyor kendisini.Kuru ve yipranmis ellere masaj yaparak uygulama oneriliyor.50 ml ambalajda pratik tasinabilir

Benim deneyim ve fikirlerime gelince ,oncelikle ben yagsiz ama biraz daha kivami yogun kremleri severim bu urun sanki biraz vucut losyonu kivaminda  krem surmus gibi hissetmemekle birlikte az sonra bir daha surme ihtiyaci hissediyorum.Hele suyla temas ettiyseniz zaten hic bir etkisi kalmiyor .Anlayacaginiz bu urune sahipseniz sur babam sur durumlari :)Kokusu yok,parfumsuz bir formule sahip bu durumu sevdim aslinda her ne kadar kokulara zaafim olsada son zamanlar el kremlerinde parfum sevmez oldum huy degistiriyorum :)) Bioderma'nin bu urunu bende ne cok sevdim ne sevmedim diyebilecegim ortalamayi gecemeyen urunler arasinda yerini aldi.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder