Menü

07 Kasım 2014

Tresan Kayın Ağacı Özlü Sac Bakım Toniği Nasılmış Nasıl ?


Öncelikle belirteyim bu ürün uzun süredir bende ve oldukça şanssız bir ürün olduğunu düşünüyorum tam diyorum istikrarlı bir şekilde kullanıp neticelerini görüp aktarayım yok bir yere gidiyorum yanıma almayı unutuyorum yok araya yeni merak ettiğim bir ürün giriyor velhasıl kullanılmaya ara verilip yine köşesine çekiliyor.İnat ettim azmettim ve 2 haftadır her yıkama sonrası kullanıyorum.Önce ürün bilgilerini vereyim daha sonra ürün hakkındaki kişisel düşüncelerimi aktarıcam.




Ürün tüm saç tiplerine uygun üretilmiş.Kafa derisinde kan dolaşımını uyarıp saça bakım yapıyormuş.Canlılık parlaklık ve yumuşaklık kazandırdığı belirtilmiş.Kepeklenmeyi önlüyor ve uzamaya yardımcı oluyor.

Etkili içerik maddeleri: Isırgan Otu ekstresi, Huş Ağacı yaprak ektresi ve suyu, Papatya ekstresi, Civan Perçemi ekstresi, Kedi Otu kök ektresi, Oğul Otu ekstresi, Şerbetçi Otu ekstresi, Provitamin B5, Vitamin B3 ve Piroctone Olamine içerir.

Uygulama şekline gelince;temiz saç şart.Islaklık havlu yardımıyla alındıktan sonra saç ve saç diplerine masj yaparak uygulanıyor.Durulama gerektirmiyor.

Benim iki haftalık tecrubeme gelince efendim öyle bir parlama göremedim maalesef:( Kepeklenme sorunum zaten hiç olmadı bu güne kadar tek derdim dökülmesi :( Yumuşaklık derseniz evet elle hissedilir ölçüde yumuşadı saçlarım ama ben saçımın diri görünümünü daha çok seviyorum nedense saçlarım kalın telli olduğundan yumuşaklık hoş durmuyor ince telli saçta ipek gibi yumuşaklık iyi olabilir gerçekten.Uzama konusunda saç sefadan tırnak cefadan derler ya hani benim saç ve tırnak aynı oranda uzuyor zaten sefadan mı cefadan mı bilemedim :)

Ürün 330 ml ağırlığında olup 22 tl ile 29 tl arası değişiyor fiyatı .

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder