Menü

03 Nisan 2015

Ölüm Bile Unutturamaz Seni..


Nasıl bir ruh haliyse bu duyduğum andan beri boğazım düğüm düğüm, yüreğimde oluşan koca bir boşluk sanki uçurumdan yuvarlandı minik kalbim,gözlerimin gün boyu nemli,dudağımda tüm tv ve radyo kanallarından takılan  yüzlerce şarkısının birbirine geçmiş hali, "Atın beni denizlere yalan dünya size kalsın derken sanki ebedi istirahatgahını belirledin emrin olurbe üstad,odalarda ışıksızız be güzel insan ,adını yazmak istedik gökyüzüne ki hiç silinmesin,ne oldu can dedik içimiz kanaya kanaya,biliyormusun ustam yolum sevgiden geçiyor benim de; bu demek oluyor ki bir gün bir yerde buluşacağız çünkü ölüm bile ayıramaz bizi ..


Sen benim başımda kavak yelleri estiği zamanlarımın ulaşılmazıydın oysa.O zamanlar sadece kulağıma hoş geldiği için dinlerdim belkide ,sözleri bilinçsizce tekerleme olarak mırıldanırdım.Yaş ilerledi e duygular girdi devreye tabii .Bazen hatıra defterlerine bazen küçük kağıtlara bazen bir peçeteye karaladık şarkı sözlerini tabii o zamanlar sosyal mecraalar yok duvarlarına yapıştıralım duvarmızda paylaşalım :)Duygulara tercüman oldukça daha da devleşti eserlerin beynime kazındı hiiç unutulmamak üzere.

Seni seviyorum cümlesi anlam kazandı senin kaleminden dökülenlerle.Ayrılıklar yaşandı esmer günler ,ve melankoli dinlendi ağlaya zırlaya.Gel vefasız gel vicdansız çağırmazdım acil olmasa diye feryat figan edildi.Yandımı bu postanleler yıkıldımı yoksa diye samimiyetli sitemler edildi uykusuz gecelerde.Her aşk hüsranla bitmedi tabii evlenildiği de oldu,gönül sayfamda açık seçik senin adın yazıyor çaldı ilk danslarda..

Velhasıl kelam şarkılar öksüz kaldı duygular yarım.Tek tesellim seni doyasıya yaşamış olmak.Sana senin sözlerinle veda etmek istiyorum ustam emin ol Seni Seviyorum...

Nurlar içinde yat..

Seni seviyorum
Seni seviyorum diye
Senden önce hiç kimseye
        Söylemedim dersem
           Yalan olur...
Hiç hesapsız, çılgınca
Seni seviyorum
Bazen bir çocuğun 
Karanlıktan korktuğu gibi
Seni sevmekten korkuyorum
             Gözlerim 
               Az önce
                 İflas etti..
Issız, tenha üşüyorum
Isıtmak için içimi,içimden
Hiç aralık vermeden
Seni seviyorum, seni seviyorum
Seni seviyorum diyorum
Söylememem lazım biliyorum
Ama hoşuma gidiyor
İçimi ısıtıyor söylüyorum
Seni seviyorum, seni seviyorum

Seni seviyorum, seni seviyorum 
Seni seviyorum diye 
Senden önce hiç kimseye
             Söylemedim dersem
                Yalan,
                  Yalan olur
Hiç hesapsız, çılgınca
Seni seviyorum
Bazen bir çocuğun 
Karanlıktan korktuğu gibi
Seni sevmekten korkuyorum
Söylememem lazım biliyorum
Susmuyor içim
Seni seviyorum diyorum
Canımın istediği
İçimin titrediği
Bu ilk defa, öncesi yok
Seni seviyorum, seni seviyorum
Seni...
Amacım beni sana
Sevdirmek olsa bu çok kolaydı
Ben seni sevmenin 
Tadını çıkarıyorum
Aklımdayken......
Dün akşam o kadına
Gü-lüm-se-me-dim.
Çünkü dün akşam da 
Bu sabah gibi
Seni seviyordum.
Seni seviyordum.
Seni seviyorum diye
Senden önce hiç kimseye 
Söylemedim dersem 
                Yalan
                   Yalan olur.
Seni seviyorum, seni seviyorum
Seni seviyorum, seni seviyorum
 Seni seviyorum....     
    SENİ SEVİYORUM....
            SENİ SEVİYORUM.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder