Menü

17 Haziran 2015

Unicare Eye Disc Kayısı Yağlı Hakkında


Son zamanlarda kullandığım en pratik göz makyaj temizleme yöntemi diyebilirim Unicare Eye Disc için.Pamuğa sık sil sıvaşsın olmadı biraz daha uğraş dur sabah bir kalk göz altların zombi gibi kapkara olsun.Eee nereye gitti o uğraş deyip deyip hayıflanırken çıktı bu ürün karşıma.Pratik ambalajında 80 adet losyonlu disk bulunuyor.Temizlik hissi veren kokusunu kapağı açar açmaz hissediyor insan.Diskler az daha kalın olsa sanki daha rahat çıkarırdım ama o kadar kusur kadı kızında da olur :)Her seferinde tek mi çift mi kontrol ediyorum sadece.


Kayısı yağı içerdiğinden kaş ve kirpiklerin beslenmesine yardımcı olan ürünü kullanmaya başladığımdan beri kaşlarımdaki parlaklık arttı,kirpiklerimi besliyor mu bilmiyorum ama en azından dökmedi bu kadarını söyleyebilirim.Neredeyse hepimiz özellikle rimel ve eyeliner lerimizi suya dayanıklı tercih ediyoruz.Ürün doğru şekilde kullanıldığında yani diskleri göz üzerine koyup 5 dk bekledikten sonra yumuşak dokunuşlarla silerseniz oldukça etkili.Çok nadiren ikinci diske gerek duydum.


Genellikle göz makyaj temizliğimin ardından göz çevrem gerilir hemen nemlendirme ihtiyacı duyardım.Bu ürün kayısı yağı içerdiğinden sanırım temizleme işlemi bittikten sonra göz çevresini nemli bırakıyor bu da harika bir durum benim için.Velhasıl ben bu üründen çok memnun kaldım fiyatı da kozmetik marketlerde 12 ile 16 Tl arası değişiyor.Gönül rahatlığıyla deneyebilirsiniz..

Sevgiler..

3 yorum:

  1. ben çok beğendim bunları güzel temizliyorlar ve çok pratik hakikaten :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden tam puan aldi desene :))👍👍👍

      Sil
    2. Bizden tam puan aldi desene :))👍👍👍

      Sil