Menü

27 Eylül 2015

Essence the gel nail polish top coat-base coat ikilisi


Ojeler ,tırnaklarımızın rengarenk aksesuarları,gün geçtikçe genişleyen ürün çeşitliliğiyle baş döndürücü olmaya devam ediyorlar öyle değil mi.Ben çok eskiden hatırlıyorum annemin makyaj aynasının önünde iki bilemedin üç ojesi vardı.İlki olmazsa olmaz sedefli beyaz,ikincisi soğan kabuğu olarak adlandırdıkları yine sedefli bir renk,üçüncüsü ise bir klasik olan kırmızıydı.Gittiği yere ve giydiği kıyafete göre evire çevire sürerdi bu üç ojeyi.Şimdilerde benim oje cennetimi gördükçe normal olarak şaşırıyor kendisi.

Ojeler bu kadar çeşit olunca firmalar doğal olarak onları nasıl daha uzun süre tırnaklarımızda misafir ederiz ya da daha ne kadar çabuk kurutabiliriz ,üzerine biraz sim de olsun azıcık parlasın nail art çılgınlığına bizimde bir katkımız olsun derken derken bizi kendilerine tutkuyla bağladılar.

Essence bu konuda hem fiyatı hem kalitesi hem sürekli gündemi yakalayan ürünleriyle favorilerim arasında.Son zamanlarda favori ikilim ojelerimin altına üstüne severek kullandığım Essence the gel nail polish top coat-base coat ikilisi.



İstediğim renk ojeyi sürmeden önce tek kat base coat uyguluyorum kısa sürede kuruyor zaten ellerim ve ayaklarım bittiğinde hepsi kurumuştu siz oradan hesaplayın artık süreyi.Ardından ojemi uyguluyorum .Uygularken sürmede güçlük fırça izi takılma gibi sorunlarla karşılaşmıyorum.


Kısa süre kurumasını bekledikten sonra son adım olarak top coat uyguluyorum ve işlem tamam.%60 oranında dayanıklılığı artırdığı belirtiliyor ya gerçekten doğru.En büyük sorun günü tamamlamadan uçları aşınmış ojeler olmaktan çıkıyor bu ikili sayesinde.Top coat uygulamasından sonra ise ojelerin üzerine adeta vernik sürmüşcesine pürüzsüz görünüm elde ediyorsunuz.Uzun süre yeni sürülmüşcesine taze görünümlü tırnaklara sahip olmak isterseniz en kısa sürede temin edip denemenizi tavsiye ederim..



Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder