Menü

05 Ekim 2015

Remolent Saç Bakım Kremi Deneyimim



Remolent Saç Kremi ile tanışmam #4mevsimkadini etkinliğinde olmuştu.İlk deneyimlemek istediğim ürünlerdendi ve öyle de oldu.İçeriğini okuduğumda çıtayı yükseltiyormuyum acaba hüsran yaşamayayım diye düşünürken kremin dibini buldum ve korktuğum gibi olmadı.

Saçlarımı uzun kullanmayı seviyorum ve olabildiğince kimyasallardan uzak tutmaya çalışıyorum.Fön ,düzleştirici ,maşa gibi yüksek ısılı aletlerden uzak duruyorum.Tüm bunlara dikkat etmeme rağmen kırılma dökülme gibi sorunlar bitmek bilmiyor maalesef.Remolent saç bakım kremi keratin ilavesi ,argan yağı,panthenol,aloevera ve papatya çiçeği ekstresi sayesinde saçlarımızın dökülmesini engellediğini ,sağlıklı dolgun parlak canlı görünmesine yardımcı olmayı vaad ediyordu.Ambalaj üzerinde kullanım şekline uygun(şampuanlayıp durulaıktan sonra üst ve uçlara) olarak her saç yıkamamda düzenli kullandım ürünü.Kıvamı oldukça yoğun tam bir krem kıvamında diyebilirim.Biraz ağız kısmından dolayı dökülmede sıkıntı yaşadım sadece.250 ml.olan krem alışılagelmiş şekilli ambalajların dışında üretilmiş.Kokusu bana klasik nivea kremi anımsattı.


Düzenli kullanım sonrasında saçımda gözlemlediğim değişiklikler özetle gerçekten kabarmayan elektriklenmeyen saçlar oldu.Dökülme engellemede biraz sınıfta kaldı.Yumuşaklık kolay taranma harikaydı.Eğer dökülme tek sorununuz değilse tercih edilesi bir saç kremi tavsiye ederim.Ha bir de Remolen saç kremini şampuanıyla birlikte kullanacak olursanız muhakkak ki daha da etkili olacaktır tüm ürünlerde olduğu gibi.

Ürünü sadece seckin eczanelerden temin edebilirsiniz.Pırıl pırıl hacimli kırıksız dökülmeyen saçlar hepimizin hayali öyle değil mi ?O zaman denenmeye değer ürün listesinde yerini alsın bence..

Sevgiler..

1 yorum:

  1. Benim de surekli elektriklenen saclarila dert te basim denemem lazim :-)

    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil