Menü

01 Mart 2016

Dermokil Yüz ve Göz Temizleme Sütü Denedim..

Selam, sizlere bu akşam bir süre önce Gratis mağaza rafında görüp minik deneme boyu ambalajda olduğu için ve ayrıca Dermokil markasına olan güven ve sempatimden dolayı tereddütsüz satın aldığım daha sonra sevgili Fatma'nın #sevgininrengikirmizi etkinliğinde de hediye edilen kullanıp deneyimleyip paylaşmanın farz olduğu ürün Dermokil Yüz ve Göz Temizleme Sütünden bahsetmek istiyorum.



Dermokil yüz ve göz temizleme sütü cildi temizlerken içeriğindeki tropikal fındık yağı ile mükemmel nemlendirme vaad ediyor.Omega 3 ve Omega 6 yağ asitleriyle cilt yenilenmesine yardımcı olacağını belirtiyor.








Ürün süt olarak geçse de tam süt gibi de değil jel gibi de değil ikisinin arasında kalmış sütün hafif şeffaf renk almış hali ve kıvamı gibi.Kullanım önerisi bir parça pamukla temizleyerek ardından yine nemli bir pamukla temizliği tamamlamak olarak belirtilmiş.Aynı adımları takip ettim göz makyajımı temizlerken bir çok disk pamuğa sütü dökerek işlemi tekrarladım yinede tatmin edici sonucu yakalayamadım ne yazık ki :(O kadar ısrarcı olmuşum ki temizliği tamamladığımda yanma hissettim.Ürün tüm cilt tipleri için uygun yazıyor ancak benim burun kenarlarımda ve yüzümün belli yerlerinde kuruluk kabuklanma yaptı.Açıkçası bu ürün bana hiç uymadı arkadaşlar sizler ne derece memnun kalırsınız yorumlarınız ne doğrultuda olur bilemiyorum tabii.Dediğim gibi raflarda zaten 50 g ambalajda satılıyor daha büyük boyuna rastlamadım.Fiyatı da oldukça uygun deneyebilir hatta yüz ve göz aynı anda makyajınızı temizlemenin konforunu yaşayabilirsiniz.






Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder