Menü

16 Mart 2016

Vernel Max Taze Gül Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısı Deneyimim


Geçtiğimiz günlerde Trnd proje kapsamında kapımı çaldı Vernel'in yeni ürünü Vernel Max.Öncelikle belirtmeliyim ben gül kokusundan pek haz etmem.Vernel Max ferahlık serisinin taze gül hariç nergis çiçeği&lavanta,japon gülü&ıtır çiçeği,taze lale,yasemin&aloe vera koku seçenekleri olduğunu öğrendiğimde gül hariç hepsi olabilirdi diye düşündüm.Ancak ilk kullanımda çok önyargılı davrandığımı anlamam gecikmedi.


Koku beni rahatsız edici keskinlikte değildi.Kumaşa dokunuldukça ve hareket ettikçe hafiften burna gelen koku rahatsız edici olmamakla birlikte daimiydi.Vaad edilen kalıcılık süresi 8 hafta .Ama açık konuşmak gerekirse kendimden yola çıkarak örnekliyorum hergün dışarıda olan bir insan olarak tüm dış etkenlere maruz kaldığım için bu kalıcılık 8 hafta sürmedi doğal olarak.Yine de sevdim bu ferahlık incilerini.



Ferahlık incilerinin etkisini sizde kolaylıkla test edebilirsiniz nasıl mı?

-Vernel max ile yıkyıp kuruttuğunuz bir havluyu alıp koklayın.

-Havluyu iki yanından tutup birbirine sürtün(işte bu sürtünmede ferahlık incileri harekete geçiyor)

-Havluyu tekrar koklayın.

Havluyu ikinci sefer kokladığınızda daha yoğun ferahlığı siz de hissedeceksiniz.



Vernel max kullanmaını konforu bu kadarla da bitmiyor.Çamaşırların ömrünü uzatıyor,daha çabuk kurumasını sağlıyor,ütülemede büyük kolaylık sağlıyor.

Önerilen satış fiyatı;

Vernel Max 8 hafta boyunca daha yoğun ferahlık 720 ml:5.90 Tl.
"           "     "    "          "          "        "         "         1440 ml:11.90 Tl.

Ferah kalın mis kokun...

1 yorum:

  1. Vernel vazgeçilmez yumusaticimiz bizim de ben de gül kokuku olanina bayildim guzel gunlerde kullan canim

    YanıtlaSil